recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Q-TV2 lydsystem og VESA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Q-TV2 lydsystem og VESA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Q-TV2 lydsystem og VESA
    Sendt: 05-August-2013 kl. 19:01
Nogen her, der har erfaringer med et Q-TV2 lydsystem? Nærmere betegnet, hvordan man monterer det på en gulvstand med VESA beslag.

Selve Q-TV2 systemet monteres vha tv'ets VESA monteringshuller. Jeg kontaktede derfor engelske Q Acoustics, der laver systemet, og de snakker om deres "Q-TV2 wall mounting bracket". Tilsyneladende er det ikke kun tiltænkt vægmontering, men mere end det har jeg ikke kunnet finde ud af. Beslaget er vist heller ikke så nemt at finde herhjemme. Så jeg leder efter nogen, der måske kan dele ud af erfaringer inden jeg forsøger at skaffe beslaget fra det store udland.

Jeg kan nævne, at ideen er at montere det hele på en Sonorous PL2700 gulvstand.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu