|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() Sendt: 11-September-2011 kl. 10:38 |
Jeg var inde på QXL i går lidt meget sent
![]() ![]() |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Sælger kan annullere handelen hvis du kontakter ham. Han bliver nok træt af det, men du må bare forklare sagen og tage den derfra.
|
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Jeg har skrevet til ham og forståeligt nok hvis han er sur, men største bud var kommet op på kr 1060 og jeg ville så hæve den med et par hundrede og så gik det galt
![]() ![]() Redigeret af kallek - 11-September-2011 kl. 10:52 |
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Læs lidt her : http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/rapporterpublikationer/internetauktionerfo#6 Lidt mere (især stk. 3): § 3. Ved en forbrugeraftale forstås i denne lov en aftale, som en erhvervsdrivende indgår som led i sit erhverv, når den anden part (forbrugeren) hovedsagelig handler uden for sit erhverv. Stk. 2. Den erhvervsdrivende har bevisbyrden for, at en aftale, den pågældende har indgået, ikke er en forbrugeraftale. Stk. 3. Under i øvrigt samme betingelser som nævnt i stk. 1 finder loven tillige anvendelse på aftaler om varer og tjenesteydelser fra ikkeerhvervsdrivende, hvis aftalen er indgået eller formidlet for sælgeren eller tjenesteyderen af en erhvervsdrivende, samt på erhvervsdrivendes henvendelser med henblik på indgåelse af sådanne aftaler. § 4. Som fjernsalg betegnes aftale om varer, tjenesteydelser eller løbende levering af varer eller tjenesteydelser, når aftalen 1) indgås ved brug af fjernkommunikation, det vil sige ved kommunikation, der foregår, uden at forbrugeren og den erhvervsdrivende mødes fysisk, og 2) indgås som led i et system for fjernsalg, som drives af den erhvervsdrivende. Læs også mere her : Kort sagt : Du har fortrydelsesret ![]() |
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret. Sælger har svaret om der kan laves en aftale om at vi nærmere os prisen som jeg ville have budt, så måske kan jeg så få varen med en lille dumme bøde, jeg vil dog kun betale via PayPal for der har jeg før fået tilbagebetalt hvis varen ikke dukker op. Jeg synes stadig at 1/4 del af køb nu prisen lugter lidt lusket.
|
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er blevet enig med sælger så jeg tror jeg har købt en vare til en rimelig pris, og har betalt lidt i dumme bøde men hvad, han er glad og jeg er glad
![]() |
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Godt at høre det endte lykkeligt, må vi høre hvad du fik købt? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det var så et ur til håndledet, og kr 8599,- var den pris jeg kom til at trykke køb nu på
![]() Redigeret af kallek - 12-September-2011 kl. 22:18 |
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
må man spørge hvilket ur det drejer sig om? |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
det er vel ikke dette ur :-)
http://www.antipreneur.de/luxusuhr-privatier/ Must have for folk hvor tid og penge ikke betyder noget ... |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg jo gjort en god handel ![]() Desværre nej ![]() |
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Lg 42 LA 667V
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |