|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
||
Korrekt, men jeg vil ikke have et halvgammelt tv, men et nyt med et endnu bedre panel og bedre elektronik. Desværre er jeg i mindretal. De fleste vil have 50-60 tommer til under 10kkr og så er det der, producenterne udvilker tv til og ikke til os der ville smide 20-30kkr efter en fin lille 48-50" i super kvalitet. Klaus Redigeret af KlausDM - 21-December-2010 kl. 19:58 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Efter min mening så er Samsung da mere plastik end Panasonic. Har selv en Pana V10, og jo der er noget plastik nede foran, men det generer mig ikke. Til gengæld så er hele bagsiden osv af TV'et lavet i metal hvorimod samsung vist skulle være rent plastik og derfor skulle deres plasmaskærme knap nok kunne tåle at blive lagt ned ![]() |
|||
![]() |
|||
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
||
Her er mine bud (plasma):
Jeg forventer at LG vil være mest aggressive på CES, de vil bevise at de er en seriøs spiller på markedet. LG indtager vel lidt den position i markedet som Samsung havde for 2-3 år tilbage. |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
|
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||
Hvad med buzz og retention, tror i det fortsætter uforandret ? !
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
||
Ja, så længe folk vil have det tyndeste af det tyndeste til den billigste pris, så er der ikek råd til at tage sig af noget sådan. Som ejg skriver, udviklingen kommer til at gå på endnu mere "mediaflaf" så man kan se youtubevideoer og andet skrammel på sit tv. Klaus |
|||
![]() |
|||
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
![]() |
||
Jeg håber/forventer at der kommer noget DVB-T2 og evt to tunere.
Mindre ramme på Panasonic.
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
|
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Danneck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
Panasonic har gjort meget ud af designet i år, hvilket jo også var tiltrængt. Et billede af deres LCD model kan ses her http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1292920669
Deres Plasma modeller skulle være endnu pænere. Tykkelsen på skærmene er naturligvis noget af det der er ændret på. Dobbelt tunere er også noget af det der kommer, samt mulighed for at optage på SD-kort. I år kunne Panasonic ikke producere deres ips paneler med LED baggrundsbelysning, så de har købt dem af nogle andre producenter, men de nye LED tv bliver med deres egne paneler så jeg forventer at kvaliteten på deres LCD modeller bliver forbedret noget i forhold til i år. Jeg regner også med at DVB-T2 er at finde i næste års modeller eftersom de jo så småt har taget hul på det i Sverige. /Daniel
|
|||
![]() |
|||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
||
Jeps Hvis det bliver med DVB-T2 så køber jeg. Det er det jeg har ventet på.
|
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |