|
R.I.P.D.: Rest in Peace Department 3D undertekster |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg hader når de gør den slags ting
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Også her.
Nu har jeg skrevet til Amazon, og må så se hvad de siger.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Og som sædvanlig god service.
![]() Hello,
Greetings from Amazon.co.uk I can understand from your email that you'd like to return the item. In this case, as the return postage cost is high than the price of the item, We don't ask you to return the item. You can keep it as a Good will Gesture from Amazon, Or you can donate it to charity. To make things right, I’ve requested a refund of £10.33 to the payment card associated with your order, which should be processed within 2 to 3 business days. Please note, this doesn't include your bank’s processing time. You’ll see this amount credited on your next statement. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
det er jo super service
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jeg havde så filmen i forvejen i 2D udgaven. Så det er kun 3D som er nyt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |