|
+R og +RW til Philisp DVDR725er |
Besvar |
Forfatter | |
Stig A
Ny bruger Oprettet: 31-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Emne: +R og +RW til Philisp DVDR725er Sendt: 31-Januar-2006 kl. 20:16 |
Hej Pga. problemer m. at brænde på min DVDR725'er vil jeg gøre forsøget m. "anerkendte" skiver (har prøvet no-name + maxell uden held)
Philips support ser ud til at have aktier i Sony og TDK - nogen som har erafringer eller kan anbefale et (billigt) sted at købe Sony/TDK meider? |
|
Stig A
|
|
Tank
Bruger Oprettet: 09-November-2004 Status: Offline Point: 159 |
Sendt: 31-Januar-2006 kl. 20:30 |
Jeg har selv en Philips DVDR725H og anvender DVD +R og +RW fra Fujifilm og Verbatim, som jeg har købt på nettet fra Tyskland, hvor prisen som bekendt er meget lav. Jeg har også anvendt billige No Name alle uden problemer. Recorderen har hidtil brændt alle DVD'er med et godt resultat uden hensyn til mærket. Kan du ikke være mere specifik med, hvori problemet består. |
|
Stig A
Sendt: 31-Januar-2006 kl. 20:36 |
Gerne se her for en kort beskrivelse - kan uddybes mere.... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9325&P N=1&TPN=100
|
|
Stig A
|
|
Stig A
Sendt: 31-Januar-2006 kl. 23:51 |
Hey Tank
Hvilken firmvare har du i? Har læst andet sted at CF3 (3.2) kan give problemer. Derfor er jeg lidt nervøs for at opgradere fra CF 2.6 |
|
Stig A
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |