|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 30-April-2010 kl. 11:29 |
Jeg er ved at etablere mit fibernet i huset, og har set at DONG i deres salgsmateriale har et rack skab.
Kan dette købes i løst, eller kender i til ligende produkter?
Pft.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
nu aner jeg ikke lige hvad det er for et skab - men du kan sagtens købe rackskabe i dk. både til vægophæng og på hjul. enten ved at du googler lidt eller hvis du kigger lidt på fx aage.dk - de sælger mobile rackløsninger til musikbranchen også.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg søger (naturligvis) et rack skab ala det jeg linker til.
aage.dk sælger så vidt jeg kan se kun musik rack skabe.
|
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Elegant skab ...
Mon ikke det kan købes for 1.995,- som det fremgår af prislisten på side 15? Redigeret af u2pia - 30-April-2010 kl. 15:16 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg så godt prisen og det er sgu' lidt høj. Desuden har DONG lukket for deres webshop. Så jeg tænkte om man kunne købe ligende andet steds.
|
|
![]() |
|
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() |
Du kommer næppe meget under ~2000 kr. for et rackskab - de er nærmest pr. definition dyre. Noget af det billigste jeg selv har fundet her i landet er hos elvvs.dk: http://www.elvvs.dk/articlelist.2300 /Mark |
|
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50
DVDO iScan Duo XBOX360, PS3 og Wii Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect |
|
![]() |
|
![]() |
@Markh. Tak for linket, men de rack du har fundet er meget dybere end DONG's.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Der er ikke meget rack skab over det der vises i dit link. Et rack skab er vel at opfatte som et skab der har 19" rack skinner der passer til 19" rack udstyr, det som markh linker til.
Hvis det er noget der ligner det DONG har i dit link du mangler kan du kigge efter en montagekasse i den rigtige størrelse (spørg din elektriker eller søg på nettet) der skal dog laves forskellige tiltag, holdere for netstik og stikkontakt, men stikkontakten kommer sikkert oven i DONG´s pris også. Prisen? det må du undersøge om kan gøres billigere, jeg tror det.
BS
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Prøv at tal med din elektriker jeg vil tro at et mærke som f.eks. Hager har det du skal bruge. Der nogle skabe i dette produktkatalog:
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Kig iøvrigt her:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |