|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 19-Marts-2008 kl. 20:08 |
Hej.
Jeg har lige anskaffet mig et Radeon HD 2600 XT grafikkort som skulle understøtte HD-playback... Men jeg synes ikke rigtig jeg kan få det til at aflaste CPU'en. Den ligger altid over 50% hvilket det også gjorde med mit gamle kort. Jeg bruger CoreAVC codec til HD-film... Er der nogle opsætninger jeg har overset eller hvordan får jeg den til at benytte grafikkortet... øvrige hardware er: 3.0 Ghz P4 2 gig ram |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ved at bruge dxva 2.0.....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Er det et AGP- eller PCI-e grafikkort, du har købt? Hvor kan man downloade dxva 2.0? Jeg kører Vista.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan ikke downloade DXVA 2.0....
Du skal indstille det i dine decodere. Og så skal du sikre dig at du sender det rigtige signal, har den rette deinterlace instilling, og colorspace. Udover dette ikke noget specielt ![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Mener bestemt ikke CoreAVC understøtter DXVA (endnu?). Den eneste jeg kender er powerDVD, men der er måske andre.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for alle jeres svar... men må sige er stadig lidt forvirret :-)
Jeg bruger Media Portal til at se film med. Kan det indstilles så det kører hardware decoding? Hvordan gør i andre der har hardware decoding? |
|
![]() |
|
![]() |
Gør det nogen forskel at det er mvk filer jeg prøver at spille med hardware decoding?
Ved at power dvd ikke vil tage disse filer, men burde man ikke stadig kunne decode? |
|
![]() |
|
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Decodere? Hvilke decoder skal jeg downloade og hvor? Jeg bruger Cyberlink PowerDVD Ultra, så jeg har alle de nødvendige decodere i computeren eller ej?
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der slet ikke nogen, der kan hjælpe mig ang. decodere?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |