recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Radio Ådalen på Sonos 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Radio Ådalen på Sonos 1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Radio Ådalen på Sonos 1
    Sendt: 14-Februar-2017 kl. 19:05
Jeg fik givet min far en Sonos 1, i julegave, uden at vide hvordan det lige virker. Han hører mest Radio Ådalen fra Ødsted (der findes flere Radio Ådalen) og de streamer via noget der hedder Vibeplayer.dk
Mit spørgsmål lyder så, hvordan får jeg det fra Ipad til Sonos 1 højtaleren, eller er det bare slet ikke en mulighed.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 20:45
Den ligger inde i TuneIn radio i Sonos.
Jeg fandt da ihvertfald en radiostation som hed Ådalen.

Ellers skal du manuelt lægge url til radio ind via Sonos app på computeren.

Redigeret af Jever - 14-Februar-2017 kl. 20:47
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 21:52
Det er ikke den der ligger derinde, har du en beskrivelse af hvordan man ligger en URL ind i Sonos
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 23:35
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu