Min kone har en VW fox fra 2006 og hun vil gerne have mulighed for at bruge sin ipod eller iphone som afspiller når hun kørere bil. Den radio som er i bilen nu spiller af røv og har ikke AUX eller andre inputs. Så jeg tænker lidt på at købe en ny bil radio til hende. jeg kan se at harald nyborg har en Pioneer DEH 2320 på tilbud til 695,- og den har 50w x 4 Mosfet og aux indgang.
Det jeg gerne vil have svar på er.
1. de højtaler der er i sådan en fox er de gode nok og er det bare den bil radio som er i bilen som er for dårlig. ( jeg læste et sted at vw bruger gode højtaler i deres biler og det tit er radioen som er for dårlig)
2. den sony radio har AUX i fronten og det syntes jeg ikke om da jeg hellere vil have et kabel ud bagfra. Findes der en model som input's på bag siden.
3. hvis de højtaler som er i foxen ikke er gode nok ville man så kunne få en bedre lyd ud af at sætte nogle nye i. ( samme sted og ikke noget med stor bas og t.hansen forstærker)
4. hvad for en model ville være god at sætte i sådan en bil. Det skal kunne give en god lyd uden at der skal gå t.hansen i den.
5. hvad med kabler? jeg har ikke sat en auto radio i en bil i over 15år nu. Er det ikke noget med at det er samme stik man bruger nu, så det tager 1min at sætte en ny radio i?
6. er der nogle som har en ide om der er kabler klar til at sætte højtaler i bag i også. for jeg er sikker på at den pr. kunne bruger dem i front i døren.