|
Radio på Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2016 kl. 08:28 |
Hej,
Jeg har fået indkøbt en stribe Chromecasts audio til at sikre streaming af lyd i huset, og dette fungerer rigtigt godt med spotify. Mit problem opstår når jeg vil høre radio. Her har jeg efter lidt søgen på nettet benyttet mig af Tunein Radio og det virker som sådan også fint til at sende radio til mine højtalere. Problemet opstår når jeg vil justere lydstyrke - dette ser ikke ud til at være muligt fra app'en. Er der nogen der har erfaringer med en løsning til dette, eller alternative apps som vil gøre mig i stand til at høre radio? Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan Find justere lydstyrken, du bruger bare volune op/ned på telefonen, når du har forbindelse til CC justerer den lydstyrken på CC.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Ja, det har jeg oplevet sådan én enkelt gang, alle de andre gange jeg har prøvet sker der ikke noget med volumen på CC når jeg justerer på enheden (ipad/iphone)?!
Det er faktisk rigtigt irreterende, jeg har måtte ty til at åbne google Cast app'en og justere lydstyrke der.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg hopper lige med på en lytter, da jeg har samme problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |