|
Radiokanaler fra antennenettet |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det har trådstarter jo prøvet jvf første post |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
Det var jo direkte fra TV'et - så kunne thxtex's forslag da være mere optimalt.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Nej, det der er prøvet med er jo en gammel DVB-T modtager, som netop ikke kan bruges. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
|
Læs nu første post igen... "Jeg kan lade tv køre og sende lyden til radioen, men den løsning bryder jeg mig ikke om (selvom skærmen kan sættes i dvale når det er en radiokanal)".
|
||
![]() |
||
|
Indtil videre, kan du prøve med din udendørsantenne, koblet til musikanlægget, og se, om det duer. I hvert fald indtil du får købt noget andet grej... ![]() Husk dog, at på antenne sendes der med andre frekvenser, end Kabel-TV gjorde.
Redigeret af mnielsen - 30-December-2017 kl. 16:19 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
|
Kan se din profil siger du bor i Aalborg, så gætter på det er AN-TV/Stofa ![]()
1: DAB+ modtager - skal have egen antenne til DAB+ båndet 2: Boks der kan modtage de digitale DVB-C fra antenneforening 3: Internetradio/smartphone/PC koblet på internettet EDIT: Et par DVB-C modtagere Redigeret af JørgenT - 30-December-2017 kl. 17:04 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
|
Da du bor i Aalborg, så har du jo Frejlev-senderen næsten lige udenfor døren, så burde selv DAB+ gå bedre igennem, end andre steder i landet!
![]() Mht. neteradio så er det heller ikke en selvfølge at kunne modtage alle kanaler. Fx Radio Nord, er der problemer med, pga. at afspilningsbufferen ikke en gang er fyldt. Den viser kun sølle 2 - 3 streger og derfor er der huller i lyden. Og visse udenlandske kanaler er der slet ingen adgang til.
Redigeret af mnielsen - 30-December-2017 kl. 17:24 |
||
![]() |
||
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
|
Køb en Heos HS2 og koble den til dit anlæg, så kan du både streame dine radiokanaler via internettet, og også streame andet musik fx. Spotify.
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Har lige lyttet til RadioNORD via TuneIn. Lyder ikke som om der er problemer med det
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
|
Måske, fordi det er via computer? Fordi på min Argon Inet 3+, duer det ikke.
|
||
![]() |
||
|
Så vil min foreslåede løsning virke fint
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |