recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rainbow Six: Vegas - Hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRainbow Six: Vegas - Hjælp!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Emne: Rainbow Six: Vegas - Hjælp!
    Sendt: 30-April-2008 kl. 16:44
Ok, jeg er ved at være noget et stykke igennem RS: Vegas (det første).

Jeg er nået til slutningen på Dante's banen. Jeg er kommet ind i Dante's Theatre, og jeg har fået ryddet vejen til computeren. Jeg sætter min makker til at hacke computeren, hvorefter fjenderne vælter frem overalt. Jeg og den sidste makker går i hård kamp med fjernerne. Men hver gang (har prøvet mere end 10 gange nu) bliver jeg "game over", da computeren, der skal hackes, bliver ødelagt af terroristerne. Det er komplet umuligt for mig at komme igennem det sted.

Er der nogen gode tips?
Anders
Til top
Dahm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2006
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 17:11

Nu er det ett stykke tid siden jeg spillede dette spil, men jeg mener at følgende klare denne scene.

I venstre side af den scene, hvor computeren står, er der en stige der fører op til et stillads over scenen. Her kravler du op, og så har du bedre overblik til at nakke de fjender der kommer.

Håber det hjælper.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 08:34
Nå, jeg prøvede lige en/to gange mere, hvor jeg bare stod bag kassen til højre på scenen, mens min makker stod bag kassen til venstre. Pludselig var der ingen problemer mere. Weird!

Nå, nu er jeg så ved at være ved vejs ende - Jung er i gang med at hacke den sidste computer. MEN:

- Når man går ind i rummet, hvor computeren står møder man fjender. Dem får man klaret uden de store problemer. Men der er stadigvæk én fjende tilbage på kortet. Ham kan man bare ikke finde. Når man går derhed, hvor han skulle stå, ja så forsvinder han fra kortet. Går man væk igen, så kommer han tilbage. Så går Jung i gang med at hacke, hvorefter fjenderne bare kommer fra højre og venstre i en lind strøm. Dem får jeg så nakket, men jeg opdager så, at en af de "nye" fjender" også laver Hudini-tricket. Han er markeret på kortet, men når man kommer derhen, ja så er han væk. Jung bliver ved med at hacke, men der sker intet, da man ikke har dræbt alle fjender! Det er sgu da noget hø! Jeg aner ikke, hvordan jeg kan komme videre så. Hvis jeg går op af trapperne, så dør man, da man ikke har fået hacket computeren først.

Anders
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 10:49
Ja, det er da typisk. Så prøver man lige spillet igen her til morgen og vupti, så er det gennemført. Pludselig er der ingen problemer mere.

Nå, jeg bliver nok nød til at få fat i 2'eren også
Anders
Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:

Ja, det er da typisk. Så prøver man lige spillet igen her til morgen og vupti, så er det gennemført. Pludselig er der ingen problemer mere.

Nå, jeg bliver nok nød til at få fat i 2'eren også

Jeg var vild med 1´eren men 2éren skuffer mig fælt. Historien er dårlig, nærmest ikke eksisterende, og det er umuligt at snige sig rundt. Så snart man krydser en usynlig grænse så vælter terroristerne frem, hvilket fjerner det sjove for mig. Jeg er halvvejs, men jeg har mistet lysten til at spille det færdigt..

Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu