|
Rakuten - hva' ka' den? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 18:14 |
Selvom vi ellers synes vi har muligheder nok i forvejen blev jeg alligevel lidt nysgerrig på det japanske Rakuten. Nogen som har erfaringer de vil dele? Teknisk kvalitet, udbud osv? Er det besværet værd at slæbe en laptop med ned i biografen? (Ingen af vore enheder har en indbygget app).
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en Streaming tjeneste som minder om Netflix, HBO, C More og andre, der er en nogen gratis film hvor reklamer indgår, de fleste fim er betaling. Har prøvet nogle enkelte af de gratis. Aner ikke hvilken Bitrate der bruges, opløsninge på dem jeg har set var 1080.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |