|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 22-Juli-2007 kl. 15:01 |
Hvad er bedst til en HTPC? Så vidt jeg kan læse mig frem til, er ECC-ram mest beregnet til servere pga. stabiliteten, men er det overkill at sætte dem i en HTPC (her tænker jeg på de tråde der har været omkring kvalitet af ram og S3-opvågnen). Er det mest almindelige ikke, at sætte non-ECC ram i?? |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Jo non-ECC er det normale og det er >99,9% procent ligeså godt som ECC, hvis du køber et kvalitetsmærke. Du skal overveje: Kan dit bundkort tage ECC? Vil det være den ca dobbelte pris værd ? Mit svar vil være: Køb non-ECC og et kvalitetsmærke. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Tak for svaret, Michael. Er Kingston et kvalitetsmærke, efter din vurdering (som mange andre herinde, inklusive mig, mener) et kvalitetsmærke?? |
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Ja. Der sidder Kingston Ram i denne PC jeg sidder og skriver på. Og deres ValueRam er ganske god ram til pengene. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Sorry men min mening er Kingston ram er ikke Kvalitet det er anden rangs ram specielt ValueRam, så ville jeg hellere købe Elixir deres ram er mindst lige så gode som Kingston vis ikke bedre men normal Corsair det er kvalitet!!!!
|
|
![]() |
|
Ningbo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Kingston crowned king of DRAM makers /MichaelS |
|
/Ningbo
|
|
![]() |
|
![]() |
Kingstons 2x 1GB DDR2-800 MHz PC6400 ram er bestilt
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |