|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() Sendt: 27-September-2009 kl. 17:13 |
har en IBM ThinkPad R52 1860 og vil godt købe ny ram til den en 2gb men hvor kan man det i dk? har set at den kan ta op til 2gb
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Check Så får du også partnr KTM-TP3840/1G Edbpriser http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=KTM-TP3840%2f 1G&sp=all&pid=125703 Fra 194 pr. modul. Du ksla have 2 moduler for at opgraderer. Det ene modul sidder nok i bunden af pc'en og det andet under tastaturet. |
|
![]() |
|
kimc88 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Status: Offline Point: 237 |
![]() |
skal jeg ha to er det ikke nok med en af http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid= 248676
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
I følge Kingston skal du have 2. De plejer at have styr på hvad der supportet
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Nix, den har 2 slots og de kan klare 1GB hver. |
|
![]() |
|
![]() |
nogen der ved hvor de sidder ved at der en i bunden hvor der er en plade for med en skrue hvor er der en mere, eller kan jeg nøjes med at udskifte den ene? |
|
![]() |
|
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jeg køber altid ThinkPads, når jeg kan. De er utroligt driftssikre og holdbare - og så er der god support. Fx. kan Service Manuals normalt downloades, også i dit tilfælde: http://download.lenovo.com/ibmdl/pub/pc/pccbbs/mobiles_pdf/3 9t2462_01.pdf |
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
![]() |
men vis jeg nu køber 1 gb kan jeg så seth den i den jeg kan se i bunden og så virker det |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
ja
som de andre skriver er der 2 slots. det ene kan man risikere ligger gemt væk og er møgbesværligt at skifte, mens det andet slot er let til gængeligt og det er typisk ikke besat med nogen ramklods (kommer selvfølgelig an på hvor meget der sidder i maskinen og hvilken konfig for de har også tidligere lavet det med 2x512 eller 2x256, men det er de heldigvis stoppet med) Og der sætter du blot den 1GB klods og så finder den selv ud af resten. Hvis der sidder en klods i forvejen, så vil du ikke komme op på 2gb, men sandsynligvis kun 1,5gb. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |