recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ram til Macbook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ram til Macbook

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 16:54
Er løsningen ikke at opgradere til Lion, inkl. ny version af iTunes?
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Er løsningen ikke at opgradere til Lion, inkl. ny version af iTunes?

Jo, men maskinen skal bruge 2 GB ram, for at ville opdatere. Lion er købt, men vil ikke opdatere. Så jeg vender lige tilbage om jeg vil købe din ram.
/zemo/
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 17:03
OK, det forstår jeg godt. Det kunne jo være fint, hvis du kan løse problemet uden at sætte ekstra RAM i.

Du vender bare tilbage :)

vh. Thomas
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:08
Jeg prøvede at installere iTunes igen oven i den gamle, men jeg kunne ikke få lov til at indtaste kodeordet. Så jeg tror jeg læner mig op ad en geninstallering af Snow Leopard. Tak for alle svar indtil nu.
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:12
/zemo/
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:16
du skal ikke opdatere itunes ved at downloade noget - det skal du gøre gennem software update.
Og når du først fucker i itunes så er det temmelig svært. MEN har i aldrig kørt en softwareopdatering på maskinen? hvis i havde ville itunes per automatik være blevet opdateret hele vejen til 11.1.3
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:41
Jeg skal ikke kunne sige hvordan min kusine har gjort det, hun har sikkert intet gjort. Men som skrevet tidligere, når jeg går ind i softwareopdatering, siger den at softwaren er ajour. Efter søgning på nettet fandt jeg ud af at andre havde løst problemer ved at downloade iTunes igen og installere oven i. Hvorfor kan man ellers overhovedet downloade iTunes til OSX?
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 18:55
Hej igen

Jeg får nok brug for lidt hjælp igen Wink.

Jeg sidder nu og prøver at formattere/geninstallere Snow Leopard.

Den spørger efter brugernavn og adgangskode (til adminkonto) og dialogboksen dukker op:

Macen er jo tydeligvis syg, men hvordan omgår jeg denne dialogboks? Jeg har lavet backup, så alt må slettes...
/zemo/
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:16
http://www.trickyways.com/2010/06/forgot-mac-password-see-how-to-reset-without-disk/

Sådan resetter du password.

Venlig hilsen
KB
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:18
Tak for svar, Brixen. Men vi fandt et gammelt password, som jeg så skrev i "blinde". Nu virker det, og jeg er ved at installere
/zemo/
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu