|
Ram til Macbook |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er løsningen ikke at opgradere til Lion, inkl. ny version af iTunes?
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Jo, men maskinen skal bruge 2 GB ram, for at ville opdatere. Lion er købt, men vil ikke opdatere. Så jeg vender lige tilbage om jeg vil købe din ram.
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
OK, det forstår jeg godt. Det kunne jo være fint, hvis du kan løse problemet uden at sætte ekstra RAM i.
Du vender bare tilbage :) vh. Thomas |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Jeg prøvede at installere iTunes igen oven i den gamle, men jeg kunne ikke få lov til at indtaste kodeordet. Så jeg tror jeg læner mig op ad en geninstallering af Snow Leopard. Tak for alle svar indtil nu.
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du skal ikke opdatere itunes ved at downloade noget - det skal du gøre gennem software update.
Og når du først fucker i itunes så er det temmelig svært. MEN har i aldrig kørt en softwareopdatering på maskinen? hvis i havde ville itunes per automatik være blevet opdateret hele vejen til 11.1.3 |
|
![]() |
|
Jeg skal ikke kunne sige hvordan min kusine har gjort det, hun har sikkert intet gjort. Men som skrevet tidligere, når jeg går ind i softwareopdatering, siger den at softwaren er ajour. Efter søgning på nettet fandt jeg ud af at andre havde løst problemer ved at downloade iTunes igen og installere oven i. Hvorfor kan man ellers overhovedet downloade iTunes til OSX?
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Hej igen
Jeg får nok brug for lidt hjælp igen ![]() Jeg sidder nu og prøver at formattere/geninstallere Snow Leopard. Den spørger efter brugernavn og adgangskode (til adminkonto) og dialogboksen dukker op: Macen er jo tydeligvis syg, men hvordan omgår jeg denne dialogboks? Jeg har lavet backup, så alt må slettes... |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
http://www.trickyways.com/2010/06/forgot-mac-password-see-how-to-reset-without-disk/
Sådan resetter du password. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak for svar, Brixen. Men vi fandt et gammelt password, som jeg så skrev i "blinde". Nu virker det, og jeg er ved at installere
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |