|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
||
OK, det vidste jeg ikke. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
||
Det ville godt nok være en design fejl, så skal de bevist gøre Mac OS ustabil( programere mac os til at gå ned) hvis ram retunere forkert cheksum? - Jow jow det kan lade sig gøre - men come on. Ram problemer skyldes ofte et dårligt modul, eller en bios med problemmer. Min personlig oplevelse er bios normalt er problemet. |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8684 |
![]() |
||
Tidligere har jeg oplevet store problemer med et bestemt (og i dag ikke eksisterende) 3. parts mærke, som min daværende forhandlere altid pushede.
Siden har jeg benyttet Kingston (uanset om de er "certificerede" eller ej) og har ikke oplevet problemer. I dag er det dog sjældent at jeg opgraderer RAM i de computere vi køber, men min erfaring er at billig RAM nogen gange bare er for billig, og at kvalitets RAM er fint uanset om det mærkes certificeret eller ej. |
|||
![]() |
|||
Arvidd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 58 |
![]() |
||
Her finder man de bedste RAM til mac, desværre risikerer man at der også kommer told og moms på og så bliver det jo lidt dyrt.
http://www.macsales.com/ Jeg har også hørt om utallige problemer med uoriginale RAM der ikke fungerer med Mac, hvad der gør det ved jeg dog ikke. Redigeret af Arvidd - 17-Juni-2011 kl. 08:30 |
|||
Venlig hilsen
Arvid Panasonic TX-P42G10E Harman/Kardon AVR 660 Harman/Kardon BDP 10 Apple tv2 |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
||
sidder der 4 slots i bunden af de nye iMac, så man selv kan indsætte 4*4GB ?
|
|||
![]() |
|||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
||
Ja, når du skruer de 3 små skruer ud i bunden så kommer der 4 slots til syne, så er det bare at fylde op!
Husk at du sikkert har 2 stk af 2gb i de øverste i forvejen. Hvis du har installeret Windows 7 på den skal du ikke blive nervøs hvis den bare starter op med sort skærm i et stykke tid, for derefter at ville starte op i fejlsikret tilatand pga. hardware ændringer. Jeg løste det ved at starte op i OSX og så derefter boote til windows. |
|||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
||
Windows 7 bliver ikke et problem, skal ikke have windows på denne maskine. Ser absolut ingen grund til det. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |