|
Rapberry Pi med kabinet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2012 kl. 08:51 |
Jeg har en stk Raspberry Pi til salg inkl. org. kasse og strømforsyning
Pris 300 kr + evt. porto Kan evt. afhentes i Ballerup
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er den (er det rev.b ?)
Er nemlig interesseret. |
|
![]() |
|
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Jeg er faktisk ikke sikker, men der står følgende på fakturaen:
Der står ikke umiddelbart noget på PCB'et, andet end en hvid label: E2912RSV1.0B1.1 Og så står der (c) 2011 på oversiden af PCB'et. Jeg har købt den hos RS i Juni måned men fik leveret september måned.
Redigeret af antilles - 01-December-2012 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
256 eller 512 mb ram Redigeret af -claus- - 01-December-2012 kl. 11:50 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Hvis den er købt i Juni er det 256 MB versionen ;)
|
|
![]() |
|
Ja jeg ved det faktik ikke. Jeg har kun brugt den et par gange til nogle Linux små projekter, men har aldrig været i nærheden af en ram begrænsning - så jeg ved det faktisk ikke. Så efter Langtoft's udsagn, skal vi så ikke bare regne med 256 mb.
Redigeret af antilles - 01-December-2012 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Hvis det er en A (uden ethernet), springer jeg fra. Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
|
Vaivel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Den henter jeg gerne for 300 kr.
|
|
![]() |
|
Det er med ethernet.
|
|
![]() |
|
Jeg har sendt dig en PM.
|
|
![]() |
|
Solgt...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |