|
Raspberry b II -Hvor stærk er den? |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Thepihut.com :)
|
||
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
||
![]() |
||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
|
OpenELEC 5.0.1 har et image specifikt til rpi2. Jeg regner med at kodi allerede tager brug af diverse arm instruktioner, da den jo virker til diverse android devices.
Jeg vil blive positivt overrasket hvis ui+video bliver bedre... men det er ikke noget reelt problem for mig. Det er næsten kun i forbindelse med subtitles at jeg har brug for UI, og der pauser videoen (og så kører det fint).
|
||
![]() |
||
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
|
Umiddelbart så bliver det jo heller ikke muligt med passthough af hd-lyd i denne, det er altså lidt af en dealbreaker
Redigeret af wads - 04-Februar-2015 kl. 12:34 |
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
Kopi fra Kodi.tv
Rasberry Pi 2The new and faster model Raspberry Pi 2 was just announced and we receive a lot of questions if Kodi will run on it. So yes of course Kodi will run on it. OpenELEC has released a special version for the new model based on Kodi 14.1 which will have full support for it out of the box. |
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
Her er lidt indtryk fra en gut:
https://www.youtube.com/watch?v=xq0u_1MO8qE |
||
![]() |
||
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad betyder UI? (hvor den stadig er lidt langsom)
|
||
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
|
Man skal lige bemærke at den ikke er overclocket på videoen - den skulle sagtens kunne køre 1100Mhz , jeg har den gamle model, den er clocket til 900 Mhz og den køre fint, jeg bestilte en PI 2 i går kl 22:30 hos Proshop, den skulle jeg modtage torsdag.
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
UI = User Interface også kaldet brugerfladen..... - altså menusystemer etc.
Redigeret af miri - 04-Februar-2015 kl. 20:16 |
||
miri
|
||
![]() |
||
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|
takker... :)
|
||
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
||
![]() |
||
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
|
Enig, det gør den ikke vildt interessant som mediecenter hvis man gerne vil se film med HD lyd..
|
||
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Nu fik jeg ikke lige læst op på det, men denne har godt nok heller ikke support for passthrough af HD lyd, som sådan. Men den har faktisk mulighed for 8 kanals PCM. Det havde den gamle godt nok også, men den havde bare ikke kræfterne til at decode on the fly. Det skulle denne gerne have. Så hvis de får det til at virke i KODI, så har den praktisk talt support for det. Godt nok kommer der ikke til at stå TrueHD eller DTS HDMA i displayet på forstærkeren, men det betyder knap så meget, da lyden er den samme :) Står under første "Notable Replies"
|
||
![]() |
||
|
Ja, nu blev jeg jo alligevej lige lidt nysgerrig på Kodi..
Så jeg installerede det på Boxee... Med nyeste firmware (boxee hack og kodi). -Og nu husker hvorfor jeg gik fra det igen... Det kører simpelthen så ustabilt og langsomt.. (UI hakker og er langsomt. -Videoer buffer hele tiden...) Er det mon kun mig som oplever det... og er boxxe's hardware virkelig så sløv? Her er spec på boxee box:. The hardware is based on the Intel CE4110 system-on-a-chip platform (that has a1.2 GHz Intel Atom CPU with a PowerVR SGX535 integrated graphics processor), 1 GB of RAM, and 1 GB of NAND Flash Memory.[3][4][5][6][7][8][9] The DM-380 features an HDMI port (version 1.3), optical digital audio (S/PDIF) out, an RCA connector for analog stereo audio, two USB ports, an SD card slot, wired 100 Mbit/s (100BASE-T) ethernet, and built-in 2.4 GHz 802.11n WiFi. Er der nogle som han læse ud fra hardware, hvordan krafterne er ift. raspberry pi II? Lars
|
||
Sony 55hx855
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |