recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Raspberry b II -Hvor stærk er den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Raspberry b II -Hvor stærk er den?

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 11:15
Nu kender jeg ikke det boxee hack, men da jeg i sin tid havde en Boxee (inden de droppede support for den) synes jeg nu også den var reeeeet sløv med sit eget OS.

Jeg tror du skal prøve det på din pc/mac i stedet, så kan du se hvordan det skal køre.
rpi 2 ser ud til at køre det ganske flydende jf. diverse youtube videoer. 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 16:17
skal man egentlig have en speciel strømforsyning til den, eller hvad. Det ligner jo bare en alm lader til tlf nemlig :)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

skal man egentlig have en speciel strømforsyning til den, eller hvad. Det ligner jo bare en alm lader til tlf nemlig :)
Ja, almindelig 5V USB lader, men gerne med strøm > 1,2A hvis du har meget udstyr tilsluttet:

EDIT: Er ikke sikker på om det gælder for model 2?

Redigeret af JørgenT - 05-Februar-2015 kl. 16:36
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 16:33

Den er netop lavet til at kunne strømfødes via alm. telefonoplader. Den skal min. have 0,7A. Men min har en 2A iPad oplader
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 18:25
tak for info, nogen der kan anbefale et sted at købe den fra, hvor de måske har en pakkeløsning
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2015 kl. 19:19

tak for info, nogen der kan anbefale et sted at købe den fra, hvor de måske har en pakkeløsning
Jeg har bestilt som pre-order fra Elektor:
Du kan selv vælge ekstra tilbehør nederst.
Men det var mest fordi jeg skulle bestille anden vare derfra, så det hjalp på forsendelsesomkostning med 2 varer.
Og det hjælper på pris ved at bestille med betaling i Euro øverst til højre. Wink 

Ellers RS-Online, jeg bestilte min allerførste derfra:
Dansk side:

Normalt skal man vist være momsregistreret for at handle der, men Tærten er en undtagelse.

Mvh. JørgenT
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 04:41
Mange tak Jørgen
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 09:42
Tænker lidt om den nye model er kraftig nok til at decode DTS og DD 5.1 til stereo hvis man ikke har en receiver?

Det kunne være en ideel boks til sønnens værelse, da han kan styre den med sin fjernbetjening så.

Vores to piger er skiftet over til at bruge Plex og Chromecast fra deres mobiler, det fungerer upåklageligt til dem, men han er ikke stor nok til at have mobil eller tablet endnu.

Indtil videre har det været klaret på hans værelse med en gammel bærbar til tv, det fungerer. Men den er lidt langsom i UI
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 22:07
bestilte sku SMALL pakken på raspberry.dk
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 22:34
lige en ting, kan den her ikke bruges til den raspberry? bare fordi der står UK på den
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2015 kl. 22:53
Har ikke noget at sige. 
Til top
musikkman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér musikkman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2015 kl. 08:34
er der nogle som har fået den hjem, og kigget på?
Sony 55hx855

Onkyo tx-nr 5010

PS3

Elac 249BE Højttalere

XTZ 99w12 18 ice subwoofer

sonos musik system

Ps. skal du holde en havefest, så prøv os:
www.lejettelt.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu