|
Raspberry b II -Hvor stærk er den? |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kender jeg ikke det boxee hack, men da jeg i sin tid havde en Boxee (inden de droppede support for den) synes jeg nu også den var reeeeet sløv med sit eget OS.
Jeg tror du skal prøve det på din pc/mac i stedet, så kan du se hvordan det skal køre. rpi 2 ser ud til at køre det ganske flydende jf. diverse youtube videoer.
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
skal man egentlig have en speciel strømforsyning til den, eller hvad. Det ligner jo bare en alm lader til tlf nemlig :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
EDIT: Er ikke sikker på om det gælder for model 2?
Redigeret af JørgenT - 05-Februar-2015 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Den er netop lavet til at kunne strømfødes via alm. telefonoplader. Den skal min. have 0,7A. Men min har en 2A iPad oplader
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
tak for info, nogen der kan anbefale et sted at købe den fra, hvor de måske har en pakkeløsning
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Du kan selv vælge ekstra tilbehør nederst. Men det var mest fordi jeg skulle bestille anden vare derfra, så det hjalp på forsendelsesomkostning med 2 varer. Og det hjælper på pris ved at bestille med betaling i Euro øverst til højre. ![]() Ellers RS-Online, jeg bestilte min allerførste derfra: Dansk side: Normalt skal man vist være momsregistreret for at handle der, men Tærten er en undtagelse. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Mange tak Jørgen
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Tænker lidt om den nye model er kraftig nok til at decode DTS og DD 5.1 til stereo hvis man ikke har en receiver?
Det kunne være en ideel boks til sønnens værelse, da han kan styre den med sin fjernbetjening så. Vores to piger er skiftet over til at bruge Plex og Chromecast fra deres mobiler, det fungerer upåklageligt til dem, men han er ikke stor nok til at have mobil eller tablet endnu. Indtil videre har det været klaret på hans værelse med en gammel bærbar til tv, det fungerer. Men den er lidt langsom i UI |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
bestilte sku SMALL pakken på raspberry.dk
|
|
![]() |
|
lige en ting, kan den her ikke bruges til den raspberry? bare fordi der står UK på den
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Har ikke noget at sige.
|
|
![]() |
|
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
er der nogle som har fået den hjem, og kigget på?
|
|
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |