|
Raspberry Pi 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2015 kl. 08:13 |
Hejsa
Jeg overvejer at sælge ovenstående, da jeg ikke orker at bruge en masse tid på at sætte mig ind i Kodi som HTPC software, når jeg på tre andre maskiner kører Mediaportal. Derfor tænker jeg på at udskifte den med en Intel Compute Stick. Jeg har en annonce på dba.dk med billeder. Og dimsen befinder sig i Bagsværd, hvor den kan hentes - evt. sendes fra. Nyprisen for delene er kroner 638,- og der er kvittering på det hele. Jeg har sat den til salg for 500. Hvis prisen bliver for lav ift. nypris, så genovervejer jeg at bruge lidt tid på Kodi ![]() ------ Den nye udgave med 1GB ram og 4 processorer (349 kroner) Evt. med 32GB ram (Sandisk ultra UHS-I, 160 kroner) Sort kabinet (99 kroner) USB micro USB lader (99 kroner) HDMI 2 kabel fladt 0,5m (30 kroner) ------ |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400,- incl post
Mvh BS
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Der er kommet forskellige bud - bl.a. 425 inkl. porto eller 350 uden sdkort+hdmi.
Jeg vil lige lade den køre lidt - har kun været på 5 timer ![]() Vedrørende porto -> 39,- med Gporto. Sender ikke som brev. Hvis to bud er lige store, så vægter afhentning tungest (mindre transport for mig
![]() |
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Den vil jeg gerne afhente for 400 kr. Kan kigge forbi efter arbejde i morgen.
|
|
![]() |
|
Status: 1. Der er budt 475 (inklusiv porto) ~svarer til 425 uden porto. 2. For RP2, kabinet og strømforsyning er der budt 350 pp. Jeg vægter 2. højest da sd kortet og hdmi kablet for mig er 150 kroner værd (kan godt selv bruge det til ny løsning) Jeg afslutter salget i morgen tidlig (~9 tiden). mvh
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
ok, så er jeg ude, jeg vil ikke højere op. Så se bort fra mit bud på de 475 incl porto.
- Kim
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Så er jeg med på 350kr afhentet uden hdmi og sdkort - alternativt 425 kr inkl. Sd. & hdmi
|
|
![]() |
|
Der er modtaget og accepteret bud på 500 for det hele inkl. porto.
Jeg takker for buddene. God weekend.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |