|
Raspberry pi og Windows 10? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan melde tilbage med, når jeg har fundet på den. Men måske en billig pc med en tilkøbt win 8 licens. En aflagt bærbar med Linux, eller raspberry pi med en gang Linux på. Ville bare helst undgå Linux da det er mig der ender med at skulle supportere, og vi bor ret langt fra hinanden. |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
pi2 kan da sagtens køre en linux?
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Det kan den ihvertfald, og gør det helt fornuftigt til det ønskede brug. Men ender det med en Linux distro, kan jeg nok flække noget gratis sammen til ham i stedet. Fx en af mine meget gamle aflagte bærbare med lubuntu. Den kører fornuftigt, men har bare svært ved atvsupportere det for ham. |
||
![]() |
||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
|
Hvad med en Pi2 med Windows 10
https://www.youtube.com/watch?v=EjGDJzDLkBw https://www.youtube.com/watch?v=ALVJaJG-1Bw Redigeret af guldhammer - 20-Juni-2015 kl. 00:35 |
||
//Guldhammer
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
@Aerik - bare sørg for at den bærbare kan håndtere 64bit OS. min 2005-6 HP nx6110 har ikke understøttelse for pae(celeron 1,4ghz), så nu kan lubuntu ikke opdateres længere da de nye kernels ikke længere understøtter uden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |