|
Raspberry Pi sælges. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du testet om din MPEG2 licens er aktiveret korrekt?
|
|||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan tester jeg det??
|
|||
//Guldhammer
|
|||
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skal SSH ind, ved du hvordan man gør det? Der skal du bruge følgende kommando: vcgencmd codec_enabled MPG2 /Ulrik
|
|||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
decode_MPG2=xxxxxxxxxx (xxxxxxxx i stedet for) Redigeret af guldhammer - 13-Februar-2013 kl. 17:12 |
|||
//Guldhammer
|
|||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vil gerne sælge den med lidt tab.
Hvad vil i give for pakken??
|
|||
//Guldhammer
|
|||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
||
MPG2=enabled skriver den.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men har opgivet den, gider ikke at kæmpe i flere dage for at prøve at få det til at virke.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil godt byde 350 kr uden Fujitsu RC900.
|
|||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
||
350 for Rasperry Pi og boks eller 350 for det hele uden Fujitsu RC900?? Jeg vil sælge Raspberry + case for MIN 400 + porto, og hele pakken for min 750 + porto.
Redigeret af guldhammer - 13-Februar-2013 kl. 19:27 |
|||
//Guldhammer
|
|||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Alt undtagen Fujitsu RC900. Mvh Daniel
|
|||
Ulrikwich
Funktioner
Tak(0)
|
||
Guldhammer - hvilket class SD kort bruger du? Hvis du ikke bruger et ordentligt, kan det påvirke afspilning af film selvom det ligger på en anden enhed.
|
|||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger et Verbatin SDHC 8 GB Class 4. Har du slået noget afspilning over Upnp til/fra?? Kommer forresten i tanke om, skal der åbnes noget porte, for jeg har en Netgear Wnr2000v3 siddende som det første led efter mit Waoo modem??
|
|||
//Guldhammer
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |