recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Raspberry Pi sælges.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Raspberry Pi sælges.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 16:23
Det kunne snildt være pga. du bruger et class 4 kort. Hvis du kan låne en class 10, så prøv lige med det.

Jeg bruger ikke upnp, men i stedet smb. Du behøves ikke åbne nogen porte så længe du er internt på netværket :)
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Ulrikwich Ulrikwich skrev:

Det kunne snildt være pga. du bruger et class 4 kort. Hvis du kan låne en class 10, så prøv lige med det.

Jeg bruger ikke upnp, men i stedet smb. Du behøves ikke åbne nogen porte så længe du er internt på netværket :)

Jeg har ikke et selv, hvor kan de købes og er de dyre??
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 18:59
Kig på edbpriser.dk - de fås i en mange forskellige prisklasser.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 22:55
Nu har jeg så prøvet med et Class 10 kort, men det er stadig det samme.
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 23:04
Ja så er jeg godt nok løbet tør for ideer. Jeg har ingen problemer med mine. Det eneste jeg kan råde dig til er at evt. at prøve at spørge til råds inde på xbmc forummet evt.

Ellers kan jeg godt forstå du vil sælge den, når nu ikke den kan klare det som du har i dit medie bibliotek...
Til top
SmasherDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-December-2007
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SmasherDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 23:09
Det er et xbmc problem til Raspberry Pi, og det bliver ikke fixet foreløbeligt...

Det er KUN dvd ISO/IMG med menu i der er problemer med...
Alternativet er at konvertere til MKV, og så slette menuen, beholde de ønskede lydspor og undertekster.   Så spiller det bare :-)

Desuden skal du selvfølgelig købe en mpeg2 licens :
http://www.raspberrypi.com/
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 21:42
Er den solgt ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:13
Nej, den er ikke solgt.
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 23:03
Reserveret.
//Guldhammer
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 08:37
Jeg oplever ingen problemer med min hverken med covers eller ISO filer og jeg streamer trådløst fra en Synology box via NFS share, både 720P & 1080P, SD kortet er Class10. Så det er da lidt underligt at du oplever de problemer.

Vedr. Mpeg licensen .. hvis den ikke er tastet ind korrekt, så er der ingen billed på dvd iso filer, så man behøver ingen SSH kommandoer + andet for at teste dette ;) men det har i jo fundet ud af.... 

Anyway : Er det 256MB eller 512MB modellen du har ?

Redigeret af Langtoft - 07-Marts-2013 kl. 08:40
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:43
Det er 512 MB modellen.
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:44
SOLGT for 475 Kr. leveret.
//Guldhammer
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu