|
Raspberry Pi sælges. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne snildt være pga. du bruger et class 4 kort. Hvis du kan låne en class 10, så prøv lige med det.
Jeg bruger ikke upnp, men i stedet smb. Du behøves ikke åbne nogen porte så længe du er internt på netværket :)
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke et selv, hvor kan de købes og er de dyre??
|
|
//Guldhammer
|
|
Ulrikwich
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig på edbpriser.dk - de fås i en mange forskellige prisklasser.
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg så prøvet med et Class 10 kort, men det er stadig det samme.
|
|
//Guldhammer
|
|
Ulrikwich
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så er jeg godt nok løbet tør for ideer. Jeg har ingen problemer med mine. Det eneste jeg kan råde dig til er at evt. at prøve at spørge til råds inde på xbmc forummet evt.
Ellers kan jeg godt forstå du vil sælge den, når nu ikke den kan klare det som du har i dit medie bibliotek...
|
|
SmasherDK
Junior bruger Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et xbmc problem til Raspberry Pi, og det bliver ikke fixet foreløbeligt...
Det er KUN dvd ISO/IMG med menu i der er problemer med... Alternativet er at konvertere til MKV, og så slette menuen, beholde de ønskede lydspor og undertekster. Så spiller det bare :-) Desuden skal du selvfølgelig købe en mpeg2 licens : http://www.raspberrypi.com/
|
|
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er den solgt ?
|
|
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, den er ikke solgt.
|
|
//Guldhammer
|
|
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
Reserveret.
|
|
//Guldhammer
|
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever ingen problemer med min hverken med covers eller ISO filer og jeg streamer trådløst fra en Synology box via NFS share, både 720P & 1080P, SD kortet er Class10. Så det er da lidt underligt at du oplever de problemer.
Vedr. Mpeg licensen .. hvis den ikke er tastet ind korrekt, så er der ingen billed på dvd iso filer, så man behøver ingen SSH kommandoer + andet for at teste dette ;) men det har i jo fundet ud af.... Anyway : Er det 256MB eller 512MB modellen du har ? Redigeret af Langtoft - 07-Marts-2013 kl. 08:40 |
|
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 512 MB modellen.
|
|
//Guldhammer
|
|
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
SOLGT for 475 Kr. leveret.
|
|
//Guldhammer
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |