|
Raspberry PI (spritny) |
Besvar |
Forfatter | |
2ndski
Junior bruger Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-August-2012 kl. 16:24 |
Raspberry PI stadig i emballage sælges
afhentes i KBH N eller sende pr. post HBO 300,-
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det mon for en dims... ?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
matv88
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Funktioner
Tak(0)
|
En af mine kammerater har en og han er fuldt ud tilfreds med dette lille vidunder. Den afspiller 1080p mkv filer uden problemer.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med lyd? Kan den dekode det, og sende det ud?
|
|
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
mkv er jo en kontener så kommer jo stærk an på hvad den er i den
Redigeret af tobiasl - 06-August-2012 kl. 11:54 |
|
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
super ting kunne godt bruge en mere har du et SD kort til den man vil kunne købe med ? har den vært åben ? vis ja hvor længe har den kørt
|
|
hongant
Bruger Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den snupper jeg gerne afhentet. Send mig en PM med adresse og tlfnr.
|
|
herregaarden
Bruger Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har sendt dig en PM, er den stadig til salg?
|
|
2ndski
Junior bruger Oprettet: 17-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej, beklager det mega sene svar!
Jeg har en mulig køber, hvis det går i vasken melder jeg asap tilbage. forsat god dag! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |