|
Raspberry pi XBMC pvr menu til kanal skift |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2014 kl. 17:25 |
Hej
Har altid brugt Dvbviewer som frontend, hvilket altid har spillet 100%. Nu har jeg så købt en Raspberry pi til soveværelset, hvor der er installeret raspbmc på. Synes egentlig det hele køre okey efter nogle små tweaks :) Dog er der en ting som irriter mig helt vildt. I Dvbviewer kan man se hvad der køre på de forskellige kanaler, ved blot at trykke på piltasterne op/ned. Altså en "lite/mini" udgave af epg. Når man så er på den kanal man vil se trykker man enter. (giver det mening..??) Findes der noget ligende i xbmc PVR..?? Lige nu skifter PVR kanal så snart man trykker på pil op/ned. Da kanal skiften ikke er så hurtig på PVR, ville det være lækker at kunne finde den kanal man ville se, før den tunede kanalen. Jeg har kodet den gule knap på min samsung remote til at åbne kanal listen (samme som at trykke C). det virker som sådan også, men virker mere logisk på den måde det er lavet i DVBViewer. Samt det er hurtigere.. Nogle der kan hjælpe...? |
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har nu prøvet at mappe "op/ned" til kanalmenu'en, hvilket gør anvendeligheden bedre. (tager stadig 1 sek om at åbne :/). Dog savner jeg lidt OSD menu'en fra Dvbviewer..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |