|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lindahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 24-Juni-2009 kl. 18:12 |
Jeg er så småt begyndt at gå og glæde mig til Forza 3. Derfor har jeg (næsten) besluttet mig for, at jeg skal have et sæt rat og pedaler til konsollen. Da jeg overvejer at gå efter et af de dyre med 6-trin H, ville det passe mig bedst, hvis det også ville passe sammen med min PS3, så man også ville kunne få glæde af det, til det kommende GT5
![]() Men kører Xbox 360 og PS3 samme standard? Dette rat kan bruges med Xbox 360 og PC, og jeg har tidligere haft held med, at bruge keyboard og mus fra min PC på min PS3. Så vil dette kunne virke på begge? http://forzamotorsport.net/en-us/news/The-Ultimate-Racing-Wh eel-for-Xbox-360.htm Eneste minus (og det er et ret stort minus) er prisen på 329,95 euro ekskl. pedaler ![]() Men hvad med Logitechs G25, kan man få det til at virke på en Xbox 360? |
|
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb NAD C162 NAD 214 THX Dali 109 Panasonic TH-50PV60 Xbox360 60 gb MSI Wind 320 gb HTC Magic |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Nej, G25 virker ikke til Xbox 360, og du vil endda kunne læse om det ved at google - jeg fik fx dette hit da jeg søgte.
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Logitech skulle angiveligt være på vej med et G27 rat.. Som
skulle være multiplatform.. Men det er der absolut intet officielt på endnu, så der kan jo gå lidt tid.. :b |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |