|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
den danske udgave er ikke jamie oliver. heldigvis. efter mine oplysninger skulle der ikke være dk tekst og tale på u.k versionen. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
den engelske tale er i pcm 5.1 det lyder skidegodt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Jacob P ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||
cdon 269 + fragt
|
|||
![]() |
|||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
||
Hvis man aligevel skal have UK versionen, syntes jeg den her er et godt tilbud..
![]() |
|||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
der kan bare være et problem i blu-ray profile 1.0. jeg har en samsung bp1000. og det tog mere end fem minutter at loade filmen. der er også en advarsel inde i æsken om det. det er lidt irriterende. men en fornøjelse når den endelig kommer igang. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Hurra for Bluray |
|||
![]() |
|||
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
||
Jeg vil da gerne lige have præsis afklaring på om de har ændret på nogle stemmer i UK udgaven.. Det lyder som en bøf men hvis nu det er rigtigt gisp.. :)
Håber nogle kan belyse dette |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8666 |
![]() |
||
En del af Pixars film har specielt UK lydspor, der i forhold til US udgaven har erstattet enkelte bifigurers stemmer med stemmer fra kendte britiske personer, der passer til selve figuren.
Jeg ved ikke om det er UK eller US lydsporet der er på Ratatouille (og Cars, som kommer i næste uge). |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Ifølge denne tråd skulle "Health Inspector" være Jamie Oliver i UK udgaven og en vis Tony Fucile i US udgaven ifølge IMDB.
|
|||
![]() |
|||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
||
kan så sige at der ikke er meget snak fra den rolle så vidt jeg kan huske.. så jeg ville ikke tro at det ødelægger oplevelsen
![]() |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Kan Jamie Oliver ikke altid ødelægge oplevelsen uanset hvor lidt han er indvolveret? Jeg købte filmen på Bluray i mandags og så den så i går aftes. Undskyld mit sprog, men hold da kæft hvor så den fantastisk flot ud. Siden i går eftermiddags har jeg kørt 1080p ud på 110" lærrede og det står knivskarpt selv i den størrelse. Jeg er 100% enig med Highdef Digest når de siger dette er en "Must Own" titel. |
|||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
||
Præcis.. Jeg havde en kammerat ovre som sagde " at det er vel lige meget med HD når det er animationsfilm"..... øøhhh nej Lyden er også super super god... Det lyder pænt vildt der hvor den gamle dame skyder med geværet efter rotterne. Redigeret af Iron Man - 07-Februar-2008 kl. 11:49 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |