|
Raw harddisk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2014 kl. 08:28 |
Hej
Jeg har haft nogle netværks problemer med min Nas og har nu flyttet hd over i en win7 maskine. jeg kunne ikke se hd under my computer og kunne ikke tildele den drev bogstav i diskhåndtering. og fik udvidende konverteret den til raw jeg har prøvet med get data back men den understøtter vist ikke raw Hvad gør jeg? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glæder dig over at du nu har en Tom disk.
Klaus |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
Det er ikke så meget at gøre når du har været ved at rode med den i windows.
Normalt mounter man den i linux med lvm og trækker dataen ud. hvilken nas snakker vi om? Redigeret af brisk - 23-August-2014 kl. 09:00 |
|
![]() |
|
det er en medion med wd hd. hvis jeg formatere den kan jeg så være heldig med Ged data back? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
jeg har http://www.easeus.com/datarecoverywizard/recover-raw-drive.htm
den til at køre på 12 time nu og mangler 55min men det ser ikke udtil den har fundet noget. Redigeret af svsommer - 23-August-2014 kl. 09:07 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Formarter disken og indlæs din backup igen.
|
|
![]() |
|
backup som jeg ikke har |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
du er i gang med bruge værktøjer til at gendanne data fra et helt andet file system.
den vil / kan ikke finde noget da den leder efter noget som aldrig har været der. du skal lede efter værktøjer til ext2
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Okay, øv - til anden gang så kig på crashplan.com
Hvis din data er virkeligt vigtig, så skal du frakoble disken og sende den til fagfolk der ved hvad de laver. Så får du med garanti data igen, men de tager også godt betalt.
|
|
![]() |
|
jeg har nu formateret hd til NTFS og scannet med Icare data recovery
og den finder mine fire hoved mapper men ikke undermapperne kun en masse filer. hvis jeg køber licens til icare kan jeg så være sikkerpå den samler de rigtige filer i undermapperne? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
For det første skal du holde nallerne væk fra tingene, hvis du ikke har 100% styr på hvad du laver. Hvis dine data er super vigtige, så stop alt og send din disk til IBAS og betal hvad det koster. Ibas kan MÅSKE hente de fleste af dine filer ud, men du skal angive hvilke data mønstre de skal søge efter og hvilken NAS data kommer fra. Er det Word dokumenter eller billeder? Du kan ikke forvente at få alle dine data ud efter den operation du har lavet. Den rigtige procedure er at mounte disken på eksempelvis en linux maskine, eller først at klone disken med et værktøj.
Redigeret af Cyberguyen - 24-August-2014 kl. 10:32 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |