recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Råd for tilslutning af aktive højttaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Råd for tilslutning af aktive højttaler.

Besvar Besvar Side  <1 404142
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 17 minutter siden kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af Markf Markf skrev:

hej Peter. Det kan godt være at jeg har misforstået hvordan powerlink kabler virker.. skal der både være strøm stik og powerlink kabel i højtaleren? Jeg havde forstået det som at powerlink kablet kunne give strøm selv? Er jeg helt forkert på den?
Jeg får lyd ud af højtaleren lige så snart jeg sætter strømkabel i, men så slukker den jo aldrig?

Højttaleren slukker selv når Hub'en fortæller, at der ikke er signal mere. Den skulle gerne gå i dvale. Men der er ikke et 230 V strømsignal med i Powerlink-kablet. Det har et 5 V trigger signal, som bruges til at fortælle højttaleren om den skal tænde eller slukke, men du skal bruge strømkablet til højttaleren for at få gang i den.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Annonce

Til top
Markf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Maj-2018
Sted: Aarhus
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 timer 5 minutter siden kl. 08:50
Se så giver det hele meget mere mening! Mine højtalere fungere nu perfekt! Tak for hjælpen!Big smile
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 4068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 39 minutter siden kl. 15:16

Godt at det virker nu Markf. Thumbs Up

Jeg blev helt bekymret. Jeg har gennem tiden anbefalet Hub'en til mange andre, der ikke har haft nogen problemer.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 404142

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu