recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Råd før valg af plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRåd før valg af plasma

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Garfield Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: Råd før valg af plasma
    Sendt: 22-April-2011 kl. 18:40
Vi skal have et plasma til min søn, der skal konfirmeres om kort tid. Pengene skal gå til et plasma tv så længe pengene rækker og far betaler resten :)  Jeg har dog sat en max-grænse på ca 8.500.

Krav til tv:
1- Skal kunnel håndtere  SD -signal via DVB-C fra YouSee ret godt (vigtigt for ham)
2- Skal være god til at spille på med en PS3.
- designet er ligegyldigt for ham. Funktionalitet dvs. billedkvalitet og så lavt input lag som muligt er vigtigt.

Vi overvejer:
Panasonic TX-P42G30  eller  Panasonic TX-P42V20 (high end model fra 2010)
- har også skelet lidt til Panasonic TX-P42G20 (2010 model)

3D i spil tror min søn ikke rigtigt på og gider heller ikke sidde med briller.

Hvilke af ovenstående tv vil kunne honorere de nævnte krav mest tilfredsstillende.
- Umiddelbart ville jeg sige V20 p.g.a særligt kontrastfilter ? - eller er 20G mon god nok? Det er efterhånden en del tid siden jeg har fulgt med herinde og er ikke helt uptodate.

Han har også snakket om Sony KDL 40HX800, som burde passe til Sony Playstation. Dette tv får i hvert fald ros for håndtering af SD signaler.  Men jeg har dog rådet ham til plasma, da jeg mener at plasma har hurtigere reaktionstid i spil.

Hvad ville I vælge?

På forhånd tak for kommende input!

Redigeret af Garfield - 25-April-2011 kl. 09:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu