|
Råd om bedste fjernsyn til prisen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
danielvago ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Maj-2012 kl. 20:52 |
Hej alle.
Min kæreste skal ud og købe et nyt fjernsyn og jeg er derfor på udkig efter yderligere information da jeg ikke selv ved særligt meget om emnet. Det skal overholde:
Prislejet er ikke så vigtigt som at hun får den bedste kvalitet til prisen, indenfor de rammer, dog tænkte hun at loftet måske ligger omkring 5.000 kroner, men overvejer mere hvis der er det perfekte fjernsyn lidt højere oppe. Jeg ser meget frem til at høre om der er nogle fjernsyn der kan anbefales og hvilke folk synes ville være gode under de rammer. På forhånd tak. Redigeret af danielvago - 24-Maj-2012 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3 cm mere i bredden, så kan det blive et 50 tommer..
|
|
![]() |
|
danielvago ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2012 Status: Offline Point: 10 |
Så har jeg fundet et bud som jeg godt kunne tænke mig at høre hvad folk synes om.
Panasonic Viera TX-P42GT30 Man kan få den for 5.600 kr. Her er en anmeldelse af den: http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasonic-tx-p42gt30b-p42gt30-201103281070.htm Redigeret af danielvago - 29-Maj-2012 kl. 14:06 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvis pengene er til det får du et betydeligt bedre TV i den nye model GT50. Ikke at GT30 er ringe...
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Det er jo også næsten dobbelt pris. Her er også anmeldelse af 2011 modellen: 5.600 kr. er en god pris for GT30. EDIT: Er det ikke parallelimport, når det koster 5.600 kr. Den nordiske model hedder PX42GT30Y. Redigeret af Brixen - 29-Maj-2012 kl. 17:09 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Er der nogen forskel når man modtager TV'et med E end med Y?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
E er lig med Europa model.
Y er lig med skandinavisk model, mod Boxer, YouSee og Canal Digital kompatilibets garanti.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Hvad betyder den garanti i realiteten? Vil E ikke virke med YouSee, eller vil det virke mindre end optimalt?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
En af mine bekendte får Yousee fra Dansk kabel tv, og der virker E modellen. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hvad med Samsung UE40EH5005? Kan se man kan få den til omkring 4000 kroner.
Hvordan kan det være at jeg intet kan finde om det TV på google? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |