|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cro-magnon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 02-April-2008 kl. 12:04 |
Skal købe en bærbar for omkring 6000 kroner. Den skal bruges til kontorbrug og ikke-krævende-grafik spil, så som Civilization ol. Den skal ikke med på rejser, så skærmen skal være min. 15” eller større. Krav er 2 gb ram og en 2 GHz Duo core processor og en stabil skærm. Specielt det med den stabile (solide) skærm volder mig lidt problemer da de fleste net forretninger ikke har udstillingsvarer. Jeg har kikket på denne her, men vil meget gerne have nogle anbefalinger om andre maskiner eller kommentarer om denne. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=405200
|
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Kender ikke den maskine du linker til men på papiret rimelig stærk maskine med væsentlig flere kræfter end du efterspørger. Men hellere for meget end for lidt
![]() Har du overvejet hvilket styresystem du ønsker? Hvis du fx ikke vil have Vista (endnu), kan du evt. vælge at købe en Zepto, som giver dig lidt frihed til sammensætning efter ønske (og pengepung). Jeg valgte netop af den grund en billigudgave "Studie" fra nævnte, med XP til min kære mor, hvilket gør det noget nemmere at hjælpe hende pr. telefon, da jeg endnu ikke selv er Vista vant. Kvaliteten på maskinen virker meget høj, omend designet er lidt kedeligt. Jeg mener, at jeg havnede på omkring 3500 kr. for følgende: 15,4" skærm Intel Core DUO T2330 1,6GHz 2 GB Ram 80 GB SATA harddisk DVDbrænder Bare et alternativ. PS jeg oplevede hurtigere leveringstid end den de angav, men var en lille smule uheldig da jeg skulle bruge deres hotline, da Windows ikke genkendte touchpad. Den kunne de sgu ikke gennemskue, og jeg fandt selv frem til en ældre driver der virker. Det synes jeg selvfølgelig ikke er specielt kompetent, men omvendt så køber jeg gerne hos dem igen. Redigeret af Baune - 02-April-2008 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
cro-magnon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Det endte med denne Lenovo 3000 N200, som jeg fik med 2 gb ram for 6700. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=390476 Nu håber jeg bare, at den er lidt mere solid end de andre plastik mærker, som jeg har set på :-) |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Tillykke med købet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |