|
Råd om DAB radio med airplay og dok |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor vil du have airplay ( i din overskrift ) når du ikke har apple ?
|
|||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg indledte tråden med at henvise til en Denon fra Hifiklubben hvor der var Airplay
Er der alternativer spørger jeg ?
Jeg anede ikke hvad det var, altså uvidenhed.
Jeg har en Samsung Galaxy S2, og vil gerbe kunne have denne til at snakke med en reciver, f.eks
overføre musik
Hvad skal man så købe ?
|
|||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De øvrige funkyioner herunder DAB, netradio m.m skal den kunne
Dok er ligegyldig
|
|||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hifiklubben mener ikke der findes internet/DAB recivere som Samsung Galaxy S2 kan
samtale med (måske findes der apps til Airplay) ?
Kan det virkelig passe ?
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19519 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Android og aiplay: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pv.twonkyremote Klaus |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |