|
RÅD SØGES: DAB Radio med bluetooth |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Find en brugt Argon DAB3v5+
Den sælges ikke længere, men er en ganske fornuftig DAB radio og der er indbygget bluetooth. |
|
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv og søg på PIONEER X-CM66D-B MICRO SYSTEM
http://www.pioneer-audiovisual.eu/eu/def/products/x-cm66d http://www.pioneer-audiovisual.eu/eu/p_productlists/100 Redigeret af nhj4 - 23-April-2017 kl. 11:06 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har kigget efter brugt Argon, men der er ikke meget til salg..
Den Pioneer du henviser til der ser fin ud, men den koster så også 3k.. Jeg var i Elgiganten og Bilka i går - fik ikke hørt alle modeller, men fandt intet fornuftigt - plastkasser med dåselyd! min gamle squeezebox radio ville spille bukserne af dem.. Hifi klubben - fik demonstreret Argon modellerne, de lyder sku fint - ingen fås dog med bluetooth. Men de er stadig med i opløbet. Nogen der kender til Pure Evoke F3? Ser lidt spændende ud.. |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har endnu ikke hørt Pure Evoke F3, men det er den jeg vil gå efter til internetradio. Eneste anke er mgl batteri pakke, når nu den er så fiks at man kan tage den med rundt.
Har haft min Pure Evoke 2xt i 10 år. Den spiller som et minianlæg trods sin mindre størrelse. Har DAB og FM og batteripakke |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Argh troede den havde batteri... Sku ikke nemt det her!
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Argon DAB med batteri og AUX indgang og USB port: (dog ikke på lager i øjeblikket) Billig Bluetooth receiver (aner intet om kvalitet) Mon ikke den oplades med USB forsyning Mvh. JørgenT
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Pure Ewoke F4 der har håndtag og batteripack. Tror den er udgået. Ellers er der Roberts Stream 93i, som du finder i whathifi.com. Men hvor den kan købes ud over UK ved jeg ikke. Det ser bare ud til at være den bedste med to højttalere + en subwoofer på bagsiden. Desværre er den også uden batteripack. Redigeret af Kampus - 23-April-2017 kl. 13:33 |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Roberts Stream 93i kan købes hos amazon.co.uk. De sender den til DK.
Det trælse er at der kan vælges batteripack og bluetooth adapter. Men det vil de ikke sende med Edit: der står faktisk 1 lithium batteri included Redigeret af Kampus - 23-April-2017 kl. 13:57 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved valg "Radio Only" kan den sendes, hvis batteri skal med kan den ikke sendes. Tjek "Learn more" "The following items may only be delivered to addresses within mainland UK, Germany, France, Italy, Spain and Portugal, some addresses in Denmark," "Certain batteries" Kan være problemet er at sende batterier som luftfragt. Mvh. JørgenT
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg har prøvet at smide den i kurven og proceed to check out. Koster ca 1350kr incl fragt.
Standard Delivery 5-8 dg sker nok ikke lige med fly, men med tog. Men det er da rigtigt at litihium batterier kan eksplodere. Men hvad så med alle passagerernes mobil tlf? Redigeret af Kampus - 23-April-2017 kl. 14:39 |
|
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung havde jo et problem, passagerer blev afvist.
Den findes også på tyske amazon.de: Til meget forskellige priser, kan ikke lige se om der er tilbehør med eller ej? Mvh. JørgenT |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nu står der i details at der ER et lithium batteri includeret. Så det kan ikke være problemet. Tror mere det er ekstra udstyr de ikke sender til DK. Og det er lidt ærgerligt, da bluetooth adapteren er speciel beregnet til radioen. |
|
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |