|
RÅD SØGES: DAB Radio med bluetooth |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja 299€ er vildt. 170€ er på linie med UK. Ved ikke hvad fragt er fra Deutchland |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men hvis man tilføjer Radio Only til indkøbskurv, og derefter tilføjer adaptor fra dens egen listing til kurv: "This item can be delivered to your selected dispatch location in Denmark" ser det ud til at være muligt? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 23-April-2017 kl. 15:58 |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Godt Jørgen
Så er den radio mit bedste bud på en god transportabel DAB+, FM, Wifi, Bluetooth, og med god fyldig lyd. |
|||
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|||
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den Roberts Stream ser godt nok interessant ud - men er der nogen der har hørt den? Eller kender nogen der har den?
De laver sørme også mange andre spændende radioer!
uhh fingeren svæver over Kurv :) |
|||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Også her! Havde lagt den i kurven. Meen hvad nu hvis? Prøv at læs test af den bl.a i. whathifi.com. Det eneste problem er netstikket, men det kan man klippe af og sætte en dansk på. |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kig under Specification - Design fane - Ud fra det vil jeg tro at "Batteries 1 Lithium Metal batteries required. (included)" betyder knapcelle (Metal) batteri til fjernbetjening, ellers er der ingen grund til batteri skulle være "required" EDIT: Batteripakke har også egen listing: Måske det på samme måde kan lade sig gøre at tilføje til kurv? Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 23-April-2017 kl. 17:16 |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå okay, det gir mening! Normalt skal der også mere end 1 batteri til radioen. Men i min Pure sidder der 1 batteripack. Derfor jeg troede det
Det vil jeg tro man kan. Det blir lige 360kr oveni Redigeret af Kampus - 23-April-2017 kl. 18:01 |
|||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tjaa...hvis du kan leve med den i rød, så har Hi-Fi Klubben i Silkeborg stadig en af de gamle med Bluetooth:
https://www.hifiklubben.dk/tilbudstorvet/stockitem_405_argdab3v5cre/ |
|||
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad tænker du med "hvad nu hvis"?? er det ikke bare at gøre det
|
|||
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
At lyden alligevel ikke er god. Og nu fandt jeg også manualen til den, og kan se at det med streaming finder jeg aldrig ud af. |
|||
rktdi
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja det med lyden er sku svært - jeg blev i hvert fald skuffet hos Elgiganten!
- også derfor jeg efterspurgte nogen med "hands on experience" :) Ved du hvordan betjeningen ser ud, mht afspilning af pod cast? Det bruger vi en del..
|
|||
|||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |