|
Råd søges: Nyt 55" TV til December |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2016 kl. 00:12 |
Jeg ejer lige nu et dejligt 51" Samsung PS51 F8505 plasma, købt i sommeren 2013.
Det kører stadig perfekt. Men vi skal bruge det tv i et andet rum nu og derfor planlægger jeg et julekøb af nyt TV, der gerne skal være 55" eller deromkring. Jeg vil nødigt gå ned i kvalitet på billedet - så hvad råder I mig til at investere i ? Jeg gav dengang 16.500,- for mit Samsung Plasma, det var lige kommet ud, da jeg købte det. Mit budget er omkring 15.000-17.000,- Behov: Ser mest YouTube, serier og film på TV samt nyheder og en del natur udsendelser i HD, men også meget sport (fodbold, tennis og golf) Benytter også Playstation 3 på den til lidt GTA og FPS spil - men ikke mere end 3-4 timer om ugen max. Hvad kan I se i krystalkuglen ville være et godt valg for mig ?
|
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vent til december.
Meget nyt er kommet, og priserne er ændret. Umuligt at give et godt råd om december køb. Brug ventetiden til at læse test, gør op med dig selv om hvilket panel du ønsker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |