recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Råd til HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Råd til HTPC

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
dahund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2011
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dahund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Den kan godt køre Yousee - også med CI.
Har tidligere sat sådan en løsning op.

BTW: rigtigt fedt TV-tuner kort og til den pris havde jeg slået til. :)

Det var så meget lettere i gamle dage :-), det er jo en jungle i dag. Kan bare se at DVB-T2 bliver nævnt mange steder, så er kommet i tvivl om de skifter til dette format (ikke fordi jeg ved noget om det)..
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 15:27
dahund>>behøver du ikke være bekymret for, Yousee bruger Dvb-c ( kabelnet) hvor dvb-t2 er det nyere format for luftbåret tv ( som så vidt vides stort set kun bruges af Boxer)

Som du kan se på dette link, er Degital devices en af de anbefalede løsninger til Yousee

Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af dahund dahund skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Den kan godt køre Yousee - også med CI.
Har tidligere sat sådan en løsning op.

BTW: rigtigt fedt TV-tuner kort og til den pris havde jeg slået til. :)

Det var så meget lettere i gamle dage :-), det er jo en jungle i dag. Kan bare se at DVB-T2 bliver nævnt mange steder, så er kommet i tvivl om de skifter til dette format (ikke fordi jeg ved noget om det)..
Yousee gør ikke, da DVB-T er til luftbårne signaler.
Hvis de skifter på et tidspunkt (der er ingen indikationer af at de gør), så er det til DVB-C2 (eller hvad det måtte komme til at hedde).
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2014 kl. 14:16

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Hvad siger du til 1000 inkl. porto?

1000 + porto (max 49,-), så har vi en aftale.

Det er en aftale, men vil godt lige sikre mig at det kan køre yousee, ved du noget om det? fandt denne tråd, hvor en kommentar nævner nogen problemer med boxer, kender du noget til det?

http://digitalt.tv/digital-devices-cine-ct-v6-duoflex-ct/

Du blev helt stille ?? Wink
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu