recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Råd til nyt mediacenter søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRåd til nyt mediacenter søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dusky Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2007 kl. 22:37
Spændende diskussion 

Har kigget lidt på Kurts liste, og den ser spændende ud og lidt billigere end min første.

Kan godt se, at det ville være smart at have et onboard grafikkort, da jeg ikke skal bruge den til at spille på. Og hvis jeg på den måde kan tilkoble mediacenteret med en HDMI-tilslutning, så er det en go' løsning!

Har revideret min liste lidt, og den ser nu således ud:

CPU:
----------
Athlon64 X2 4800+, 2.5GHz, 2x512KB Cache, 0.065 Micron, Brisbane Core, Energy Effecient (65 Watt), Dual Core, Socket AM2, BOX
665,- kr

BUNDKORT:
----------
ASUS - M2A-VM/HDMI, AMD 690G, GLAN, 6 Channel Surround Audio, ATI X1250 VGA / HDMI, SATAII RAID, Firewire, PCI-Express VGA, Passive Cooled Northbridge, Dual Channel DDR2-667/800, Socket AM2
469,- kr

KABINET:
----------
Fusion V2, Media Center Case, Built-In VFD Display, USB/Firewire Front, 430 Watt, Black/Silver
1170,- kr

DVD-BRÆNDER:
---------
Pioneer - DVR-112D, DVD±RWx18, DVD±R DLx4, Internal, Dual Layer, 2MB, Silver, Bulk
241,- kr

HUKOMMELSE:
----------
Kingston - 2x1024 MB DDR2, PC6400 DDR2-800 - KVR800D2N5K2/2G
394,- kr

HARDDISK:
----------
Samsung - 500 GB - SATAII-300 - 7200 RPM / 16MB, Fluid FDB - SpinPoint T166
674,- kr

TASTATUR:
----------
Logitech diNovo Edge - Tastatur - trådløs - Bluetooth - touchpad - Bluetooth 2.0 EDR-adapter (USB) - sort, sølv - Dansk
1.127,- kr

I alt    4740,- kr

Har lige et spørgsmål. Skal man købe en køler til CPU'en, eller vil det være overkill ??? Kan se at Kurt heller ikke har købt en.

Kommentarer modtages gerne

/Claus

Redigeret af dusky - 25-November-2007 kl. 22:42
Til top
dusky Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2007
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2007 kl. 10:00
Jeg synes også det ser ud til at være et rigtig lækkert kabinet, men håber selvfølgelig at kunne få vfd-displayet til at virke. Er der andre der har haft problemer med dette ????

Har I yderligere kommentare til mine HW-dele ???

/Claus
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu