recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - rdr-hxd795 pdc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketrdr-hxd795 pdc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hulstroem Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: rdr-hxd795 pdc
    Sendt: 29-Marts-2009 kl. 22:30

Hej

jeg har købt en rdr-hxd 795 og er meget glad for den men har problemer når jeg optager det er ikke altid det hele kommer med når jeg bruger epg til at optage med, kan ikke rigtigt få det der pdc/vps til at virke er der nogen der har en løsning på mit problem da jeg er ret træt af at mangle de sidste 5 min, jeg kender godt til trikset med at forlænge optage tiden men det kunne være rart hvis den selv kunne starte på det rigtige tidspunkt også hvis programmet bliver flyttet/forsinket

brian

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40598
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 22:40

Når/hvis der optages Digitalt, så er det via EPG og ikke med PDC, derudover så skulle du ikke kunne gøre andet, end at forlænge optagetiden manuelt. Ved Analog optagelse og brug af PDC, så skulle den kunne rette sig efter det signal. Men nu er det jo snart slut med Analog sending, og så vil PDC sikkert ikke længere udsendes.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
hulstroem Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 22:44

ok det er også det jeg er nået frem til men tænkte det skader jo ikke at spørge

tak

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 23:25

Ja EPG bliver desværre ikke opdateret løbende når udsendelser overskrider de anførte tider. Der mangler simpelthen noget i stil med pdc.

Har flere gange været ude for på TV2 at de har rykket en udsendelse en time eller mere, og så er det bare ærgerligt hvis man ikke har set det og kan rette optagelses tidspunktet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu