recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Readynas duo - Corrupt Root
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReadynas duo - Corrupt Root

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Readynas duo - Corrupt Root
    Sendt: 12-December-2008 kl. 19:14
Efter at have byttet rundt på nogle harddiske i min duo,  stod der pludselig "corrupt root"  under info når jeg startede RAIDar op.

Efter at have søgt lidt på nettet fandt jeg ud af at det kunne løses ved at uploade/gendanne firmwaren på readynas. Det har jeg så gjort. Brugte metoden med en USB memory stick.

Det hele foregik som beskrevet. Jeg skulle sætte usb'en i duo'en og holde tænd/sluk knappen inde i ca. 20 sekunder, hvor lamperne ville blinke 4 gange. Derefter skulle jeg vente mens firmwaren blev kørt ind hvorefter den slukkede og jeg skulle kunne tænde den som normalt.

Men når jeg tænder står der stadig "corrupt root" under info i RAIDar. Jeg kan ikke starte frontview og jeg har ikke adgang til filerne på harddisken. Alle de grønne lamper på readynasen blinker 3 lange blink efterfulgt af 3 korte blink.

Hvad kan der være galt og hvordan fixer jeg det?
But did you die?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu