|
ReadyNAS duo - dlna - DTS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
hanzelanz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2012 Sted: FRB Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2012 kl. 09:00 |
||
Hej Alle
Jeg har lige købt mig en Denon AVR19-12. Jeg har et Samsung 46" LED i 6 serien med ethernet indgang. Måden jeg ser mine film på er ved at streame fra min readyNAS duo via DLNA. Mit problem er at DTS sporet ikke kommer med over når der streames. Jeg har et optisk kabel mellem tv og receiver. Er der nogle der har evt. har en løsning til dette? |
|||
![]() |
|||
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hejsa. Jeg gør det, når jeg sætter filmen på trykker jeg på "tools" derefter "lydindstillinger" og der vægler jeg hvilket lydspor jeg vil bruge.
Vh BriXiS
|
|||
![]() |
|||
hanzelanz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2012 Sted: FRB Status: Offline Point: 3 |
||
Problemet er at jeg streamer direkte til TV'et fra Nas'en og tager så lyden fra TV'et til receiveren og der tager den ikke dts sporet med. Jeg kan vælge en del andre lydindstillinger, prologic, stereo, multi stereo etc.
|
|||
![]() |
|||
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
||
Hmm uden at være helt prof i det, vil jeg tror at der ikke er et DTS lyd spor i den fil du prøver at afspille. jeg har selv en readyNAS nv+, den funger nøjagtig som din NAS, og der har jeg igen problemer med at vælge DTS lyd.
|
|||
![]() |
|||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
||
På mit Grundig TV kan jeg vælge hvad der skal komme ud (PCM eller DTS) mener jeg.
Hvad skriver forstærkeren når du ser f.eks. DR HD med DTS ? Redigeret af trikker - 16-Februar-2012 kl. 18:36 |
|||
![]() |
|||
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
||
Hejsa. Må jeg spørge om noget i denne her forbindelse, når jeg streamer fra min nas Synology 108 til tv samsungUE46D6515 fra en mkv fil hvor underteksten ligger i (SRT) kan jeg ikke se underteksten og kan ikke vælge. Men hvis jeg streamer fra min panasonic bluray kan jeg godt se underteksten. Det med lyden kender jeg ikke til for jeg fjerner gerne al det jeg ikke skal bruge når jeg ripper mine film.
|
|||
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
||
|
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
||
hvis der er dts på så kommer det med fra duo'en men om det bliver decodet på tv'et ?
|
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
|||
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
||
Jeg har sat undertekst filen og hovedfilmen filen sammen til en fil. Det virker jo når jeg streamer fra nas via bluray til tv. |
|||
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|||
![]() |
|||
||
Ja, det kan godt være.
|
|||
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|||
![]() |
|||
||
Fandt ud af problemet. Samsung har åbenbart ikke DTS licens.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |