recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ReadyNAS Duo Hjælp !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReadyNAS Duo Hjælp !

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mdande Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: ReadyNAS Duo Hjælp !
    Sendt: 03-Januar-2011 kl. 11:03
Hej . Har brug for lidt assistance. Skulle lige hjælpe en kammerat som har købt en ReadyNAS magen til min egenSmile. Jeg tog hans ene disk med hjem til mig selv for lige at lægge det musik jeg har over på hans disk. Men bagefter jeg skulle sætte min ene disk i igen kan jeg ikke komme på nettet med den og squeeze controlleren kan heller ikke finde NAS Den skriver at den ikke kan finde netværkssti når jeg trykker på BROWSE. Jeg har prøvet at installere RAIDar igen både fra disken(DEN DER FULGTE MED) og den nye på Netgears hjemmeside.Men det har desværre ikke hjulpetCry. Min PS3 plejer også at kunne se min NAS men heller ikke her er der kontakt. Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe migOuch.

Hilsen mdande

Redigeret af mdande - 03-Januar-2011 kl. 21:44

Sony BDP-S570

Harmony 1000+IR/RF

Orbaudio mod2 5.1 speakers

Xtreamer/Squeezebox duet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu