|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Fint link der Søren ( Og Kim ) ![]() Det kunne ligne en løsning. |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Så er jeg tilbage Hvad har jeg gjort: 1. Installeret RAIDiator 4.01b1-p3-T37 (Ny BETA firmware) 2. Enable WISH, Enable QoS Engine, Enable UPnP (DIR-655) ....... og nu spiller den rent - ingen "hak" i musikken mere (håber jeg efter 1 times test)
|
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Herligt
![]() Vi krydser fingre. |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor fandt du den beta udgave af RAIDiator ? |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vil gerne benytte lejligheden til at takke alle for deres hjælp
|
|
![]() |
|
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Jeg har installeret den beta version, men nu kan jeg ikke få adgang til Squeezecenter. Nogen der kan forklare hvorfor?
|
|
But did you die?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |