|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg har lige kigget i user guiden på slimdevices.com og der står underligt nok intet herom. SqueezeCenter er kun nævnt på en side.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Der er det jo enkelt med Classic modellen. Hold skarpt til venstre og du starter forfra. |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
hvad sker der egentligt under "settings"/"advanced". Altså med Duet controlleren i hånden ? Der må da være noget dér. Eller hur ?
|
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Hvis du bruger din SB Remote vil jeg mene, at du skal gøre følgende: Gå ind i Indstillinger og efterfølgende ind i Musikkilde. Der burde du kunne finde din NAS. Håber det hjælper! |
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Problemet er blot: Der er intet - kun en internet service som man kan vælge. Da jeh havde alt på min PC kunne man der finde ens musik - det var tider
Redigeret af TR-DK - 16-Maj-2008 kl. 21:43 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Er du sikker på, at din server kører? (Squeezecenter)
Venligst Søren |
|
![]() |
|
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Har du været inde på din NAS (Frontview) og se, om Squeezecenter er aktiveret? Derudover at den peger på den rigtige musikmappe? |
|
![]() |
|
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Ved "Music source" kan man angive en "Other server". Det har jeg også prøvet 192.168.0.xxx som er IP adressen på min NAS Men det hjælper heller ikke - man kan angive det men den tager det ikke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja den kører |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Ifølge forummet på slimdevices.com oprettes forbindelsen som følger: Home > Choose Player to choose the SBR you want, then Home > Settings > Music Source to choose which SC (or SN) to connect to that player. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er aktiveret og skulle også penge det rigtige sted hen. |
|
![]() |
|
![]() |
Hel rigtigt - blot kan man kun vælge SN og ikke SC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |