|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Bingo ! problemet er løst. Download SC 7.01 herfra : http://www.slimdevices.com/su_downloads.html |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
||
Nej det har jeg ikke. Skal den installeres på min PC'er? |
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
ØV, der er slet ikke så megen sjov med UPnP
![]() ![]() ![]() Edit: Sorry, couldn't resist ![]() Redigeret af Breddam - 16-Maj-2008 kl. 22:16 |
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Det kan du gøre, men du er vel nok mest interesseret i at installere den på din NAS. Du skal henten den udgave der hedder Infant ReadyNAS (vil jeg mene). |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Edit: Irrelevant!
Redigeret af Breddam - 16-Maj-2008 kl. 22:18 |
|||
![]() |
|||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Nej, den skal installeres på din Duo. Download .bin udgaven af SC 7.01 til et sted på din PC ( skrivebordet er jo en klassiker Fra Frontview på Duoen skal du så gå ind under update og noget med local update mener jeg det hedder. Find din downloadede .bin udgave af SC 7.01 og opdater Slimserver til Squeezecenter. Du gør det derfra hvor man normalt ville opdatere firmwaren på Nas'en. |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
||
Jep, du skal hente den udgave som hedder "Infrant ReadyNAS 7.0.1". Derefter skal du starte programmet "RAIDar" og trykke på setup. Nu skal du logge dig ind som "admin" og passwordet mener jeg er Netgear1 første gang man logger ind. Efterfølgende er der en menu til venstre hvor jeg mener det står "system" der er en undermenu som hedder "update". derinde skal du ind i fanen "local" og herfra kan du opdatere. |
|||
![]() |
|||
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
||
UPS du er sgu for hurtig - sorry |
|||
![]() |
|||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
||
Det prøver jeg straks imorgen tidlig - Godnat og TAK TAK
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så'n var Sandal også overfor mig, fyyyy ![]() |
|||
![]() |
|||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
||
Undskylder mange gange |
|||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
NEJ!!! Du prøver sgu NU! Har du ikke set, hvor mange mennesker, der har deltaget i dit problem i aften i de seneste 40 minutter i denne tråd? NU ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |