|
ReadyNAS og Plex media server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Locura ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2012 kl. 13:01 |
Hej Alle,
Jeg er blevet lidt varm på Plex's media server add-on til en ReadyNAS. Se video her: http://www.readynas.com/?p=5523 I denne vidoe anvendes en ReadyNAS Pro 6, som desværre ligger over mit budget - grunden skulle være den hurtigere CPU pga. real-time transcoding. Er der nogle af jer som har erfaring med, eller kan vurdere om dette kan gøres med en billigere ReadyNAS (budget max. 2.500,- inkl. diske). Den skal bruges til streaming af HD film, musik samt backup af billeder mm. På forhånd tak for alle input
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plex kan kun køre på NAS'er med Intel Atom processor. Så alle der har det kan bruges. (jeg kender intet til RadyNAS så det må du selv google......)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Locura ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Status: Offline Point: 8 |
Tak for svar,
Jeg er klar over det med processoren.. der hvor jeg er i tvivl, er om en langsommere processor end den i ReadyNAS Pro 6 (Core 2 Duo 2.8 GHz), kan klare streaming af HD film?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Stil spørgmålet i PLEX forum'et. Der er nok flere brugere der med PLEX på NAS end her på recordere.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ok.. man ved jo aldrig - måske nogle herinde har arbejdet i det før!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |