|
Reboot af Transformers! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2019 kl. 15:51 |
Klik her
Der er da osse gået mere end 10 år siden den første ![]() Nahj, men 4'eren og 5'eren var ekstremt sølle, så det er skisme da godt nok Redigeret af jake51 - 18-Februar-2019 kl. 15:52 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter min mening var det kun den første der var seværdig.
De er nok ved at løbe tør for idéer. Der er jo også en Hellboy film på vej til april. Men det er også hele 15 år siden den kom...
|
|
![]() |
|
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Når jeg tænker tilbage på Michael Bays versioner og ser dem igen så synes jeg der mangler den her røde tråd. Nogen af dem mangler der en masse ting eller man kan sige han springer meget i det i stedet for at "fortælle færdigt"
|
|
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |