|
Receiver/effekt til CM9 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2013 kl. 22:53 |
Hey
Jeg er på udkig efter noget AV forstærker og nok også noget effekt forstærker som skal drive mit nuværende anlæg. Jeg er meget åben for både nyt og brugt. Lige nu har jeg en NAD T757 og jeg har hørt med en C275 i hfk som jeg egentligt synes lød ret godt. Men da jeg aldrig har hørt med andet en denon og nad ville jeg give andre mærker en chance og høre om i kan hjælpe mig med at finde noget i tilsvarende prisleje? Jeg har læst meget om godt om rotel, emotiva og nuforce til B&W, men aldrig hørt det. Hvordan har jeg mulighed for at lytte til dette med mine højtalere? Mit forbrug ligger 50/50 film og musik. Gruden til at jeg har valgt en AV receiver er muligheden for at skrue op/ned for sub og frekvens til højtalere i det jeg høre musik og ser film. Jeg ligger inde med CM9 og ASW10CM nu. Håber på nogle gode svar. Mvh Jesper EDIT: Jeg kommer fra stor Københavns område.
Redigeret af Jesper Flamand - 01-November-2013 kl. 22:54 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Af de forstærkere jeg har hørt, vil mit valg falde på Vincent. Dans tv er forhandler af dem, og han sørger altid for god service og en god pris. SP331 er klart en af mine favoritter.
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Okay har også læst meget om den. Er det sådan at man kan låne udstyr med hjem fra ham ?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg har ikke mødt en forhandler med så meget vilje for at servicere kunden, så det tror jeg ikke vil være noget problem.
Jeg har tidligere købt af ham og samme har flere af mine kammerater, og Dan har altid sagt han vil sørge for at finde en løsning hvis købet ikke var tilfredstillende - det har så ikke været nødvendigt endnu. :-)
NB: Jeg har intet at gøre med forhandleren. |
|
![]() |
|
Okay tror jeg vil tage et smut forbi imorgen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |