|
Receiver i budget setup skal udskiftes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
korsholm_jeppesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2012 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2013 kl. 12:39 |
Inden mit spørgsmål kommer det lige lidt info. Nuværende setup Receiver: Technics SA-DX940 Lyd: 5,1 Sony SS-MS7 Projekter: Epson tw-3200 TV: kdl-40nx700 No name lærred køb på ebay PS3 En bærbar Rum: ca 4x4m Jeg er på udkig efter en ny receiver og som I kan se er mit setup ikke high end, men et fint brugbart budget setup. Min nuværende receiver er uden hdmi og det skal der gøres noget ved. Krav til en receiver: Min. 2 hdmi out Mulighed for at den kan styrres fra en brugervenlig app Skal ikke være for stor så den kan ødelægge mine højtaler Skal ikke bliver for varm, så man tror at den er ved at futte af (det gør den nuværende) Pris: Helst ikke over 4500kr. Det er et budget setup og skal den passe ind prismæssigt Et muligt valg kunne være: Sony STR-DN1040 Hvad mener I? Kan den gå an? eller er der andre forslag? Er der noget jeg ikke har taget højde for? Tak for jeres input
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Budget setup = køb brugt.
2. Vil du have forbedringer, så skift dine højttalere ud. Klaus |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
2x hdmi ud klares nemt med en hdmi splitter
|
|
![]() |
|
korsholm_jeppesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2012 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 17 |
Tak for jeres input....
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Jeg vil også mene at brugt er vejen frem.
Mht forstærkeren, så betyder det ikke noget at forstærkeren er overdimensioneret, så længe lyden er ren. Med andre ord kan den ikke blive for stor.
|
|
![]() |
|
Ok, jeg prøver at kigge efter en brugt
Er der nogen som falder over en receiver som i mener er brugbar, må i gerne lige smide et link op |
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Der er næppe nogen grund til at købe brugt, dine højttalere og prisen på nye receivers taget i betragtning... :)
Sony'en du selv linker, eller noget ala Onkyo 626 (som vist også har en app) er glimrende og vi være en opgradering af dit setup.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |